Pintura Adults

la creació i la pintura han anat de la mà des de fa segles.

DESCRIPCIÓ

Sense la creació de les grans obres pictòriques dels homes no entendriem el món tal com és avui. La cultura, la sensibilitat, la reflexió, el compromís de la nostra civilitrzació està condicionada, matittzada i adreçada en base a l’obra dels grans pintors, tant clàssics com  moderns. No entendriem el món de la mateixa manera sense un Leonardo da Vinci, un Miguel Àngel o Rafael de Urbino, el Greco, Picasso o Dalí.

La creació i la pintura han anat de la mà des de fa segles.

Amb aquesta especialitat pretenem  que l’alumne aprengui els fonaments de la pintura. Primer les tècniques bàsiques. Després la concepció d’una obra i la seva realització.

Amb cada alumne decidim cap a on orientar l’ensenyament: oli, acrílic, pastel, aquarel.la.

• DENOMINACIÓ: taller de pintura adults
  • DATES: al llarg de tot l’any acadèmic. Consultar horaris i dates.
  • HORARI:

DIMARTS: de 10 hores a 11:45 hores.; migdies de 15 hores a 16:45 hores i vespre de 19:45 hores a 21:30 hores.  DIVENDRES de 15:30 hores a 17 hores i vespre de 19:45 hores a 21:30 hores.

• REQUERIMENTS: no calen.
* Les dates i horaris poden canviar en funció de la disponibilitat del professorat o altres circumstàncies alienes al centre.

OBJECTIUS:

Aconseguir que l’alumne domini amb suficient autonomia la tècnica pictòrica per dur a terme qualsevol projecte.

CONTINGUTS:

• Materials i suports
  • Els pigments segons les diferents tècniques.
  • Els suports: la tela, cartró, fusta
  • Fonaments del color: to, matís, saturació
  • El color: primaris, secundaris, quebrats..
  • Primeres passes: la recerca del color
  • Sistemes i tècniques de projecció
  • El paisatge
  • El bodegó
  • La natura morta
  • La figura
  • El retrat
  • Els acabats i sistemes de protecció.

SORTIDES PROFESIONALS:

• Pintor il.lustrador