Aula Tradicional Joves

Dibuix i Pintura.

Hem volgut reservar un horari especial per els joves de la nostra escola. Per que tinguin un espai per ells, per compartir i comentar tècniques i que estiguin més tranquilets. Aques espai és per nens i nenes a partir dels 13 anys fins adults.

Les activitats que duem a terme amb els joves van des del dibuix realisme, manga, abstracte amb diferents materials com carbonet, tinta xinesa, pastels, etc, fins a la pintura amb diferents tècniques (tempera, aquarel·la, acrílic, oli etc..),

Fem diferents activitats per tal d’estimular la seva imaginació i creativitat alhora que aprenen les tècniques necessàries per tal de dibuixar, pintar, etc…

El curs té una durada de setembre fins a juny, com el curs escolar.

Horaris Aula Tradicional Joves

Els dimarts i divendres de 15:30 hores a 17:30 hores. Per més informació, possat en contacte amb nosaltres per telèfon o per e-mail; (apartat contactes de la web)